tisdag 2 februari 2010

Trött, sliten & hängig... som en urvriden disktrasa...

Usch, det känns i kroppen att det är nåt på gång.. ont i nacke så där man kan få när man är förkyld. trött är jag oxå som en liten gnu, men det är nog efter helgen då man inte kommer i säng + att jag får ta Noah varje natt då han vaknar. Pappa duger ju inte alls utan bara vrålar som en babian..
Ja, rent ut sagt så kan man säga att jag känner mig som en urvriden gammal disktrasa... fy attans asså.
Nu har jag iaf badat & nu ska jag ta mig en kopp te sen väntar sängen för min del. Vill absolut inte bli sjuk nu, när jag så gott som precis har börjat nytt jobb & sen är det ju pärlträff i helgen som jag bara SKA med på.. kosta vad det kosta vill ;-)

Ha en fortsatt trevlig kväll på er alla...

2 kommentarer:

  1. Usch, så jobbigt för dig gumman...hoppas verkligen du inte åker på ngt skit till i helgen. Vad jobbigt att sonen inte tillåter pappsen på nätterna...stackare!!

    Hoppas allt löser sig, ser fram emot lördagen.

    kram anette

    SvaraRadera
  2. Ja.. det känns inget bra alls... & till råga på allt så ringde de från dagis idag & sa att Noah hade ögoninflamation.. kul... NOT!!!
    Så nu har jag hämtat hem honom & baddat ögonen med vatten..
    Det är nu fyra barn som har haft det på dagis nu sista veckorna så det var väntat... för varför skulle vi få slippa.. ??? Hahah vi som "åker" på allt.. Nu låter jag negativ.. men e så trött på att det alltid är nån sjuk här hemma & att jag hela tiden känner mig trött vad jag än gör..
    Nää.. nu ska jag sluta gnälla..
    Jag ser oxå fram emot lördagen jättejättemycket..

    KRAM vännen

    SvaraRadera