torsdag 4 februari 2010

Lite bättre idag... :-)

Idag har det varit en bättre dag än igår iaf.. hahha, men Noah är ff jättegeggig & röd nu i båda ögonen men vi kämpar på.. han verkar inte lida så mycket av det. Men det är mycket tvättande & handsprit här hemma nu.
Själv har jag precis kommit upp från ett långt & härligt bad. Min kompis Tina har varit här & fikat så det har varit en myskväll. Familjen kom & hämtade mig när jag slutade jobba idag & sen så åkte vi till Ikea, jag behövde en lampa som jag kan ta med mig på pärlträffen på lördag. Sen blev det som vanligt en massa annat som åkte ner oxå.. som ljus, hallmatta, brödbakformar och sorteringslåda.
Imorgon är det vabb för mig.. lite spännade... första gången någonsin faktiskt.. det ska bli mysigt att få vara hemma & mysa med lillskiten. Han är ju inte sjuk i den bemärkelsen att han har feber & mår dåligt. Så vi ska nog hitta på nåt kuligt imorgon..
Näää nu väntar sängen .. natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar