torsdag 25 februari 2010

Sista dagen i sjukstugan

Godmorgon på er alla..
Har inte skrivit så flitigt den sista tiden för jag har verkligen varit helt nere.. Sjuk som aldrig förr.. men nu så har pencilinet börjat verka & känner mig helt ok igen.. så imorgon blir det jobb igen.. härligt att jobba igen & få träffa alla glada kollegor + barn :-)
Nu ska jag fixa med kidsen & lämna dom på dagis.. Viktor brukar ju lämna men idag åkta han redan kl 06.30 pga allt kaos här i Stockholm.. allt står still.. bussar som tunnelbanan & ta bilen är näst intill omöjligt.. så hoppas han slapp det värsta kaoset nu när han åkte så tidigt.. :-)
Jag ska bege mig ut första gången sen i måndags... ska bli skönt & få lite frisk luft.. sen hem & vila för att hämta barnen vid 15..

Trevlig dag på er alla..

1 kommentar: