söndag 7 februari 2010

Tjhoo söndag eftermiddag..

Morn morn..
Sorryför dålig uppdatering..
Igår var jag som ni kanske vet i Örebro på pärlträff... helt underbart att äntligen få träffa dessa goa tjejer som man "pratar" dagligen med över nätet. Detta var ju min första stora pärlträff & det var rikitgt kul.. Inte för att jag fick så mycket gjort hihih utan gick mest omkring & sen pratades det ju en hel del.. :-)
Ann körde & det gick toppen bra.. 00.30 var vi hemma i Stockholm igen.
Egentligen så skulle jag ha fått sovmorgon idag, men Noah vaknade 06.15 & såg att jag var hemma.. så det var bara att kliva upp då mamman var mest poppis.
Vad gör man inte för sina barn..
Sen så gjorde jag frulle till oss alla vid 09 & Viktors bror Nicklas sov över här oxå. Efter mysfrulle så gick jag & Noah & sov i två timmar... så skönt.. Han hade ju inte somnat förrens kl 23.30 igår på riktigt & varit jättegnällig med lite feber. Han är enormt geggig i ögonen nu.. värre än innan jag åkte så imorgon blir det vabb igen för min del + ett läkarbesök.. så här kan vi inte ha det längre... han gnuggar sig hela tiden i ögonen & det e kletigt så in i norden..
Nu väntar jag på att Viktor & Noah ska komma hem ifrån affären så jag kan moppa golven.. Ajaxen tog självklart slut.. men snart så är det fint igen här hemma.. Snabeldraken har oxå fått kommit ut för lite luft ur städskåpet. :-)
Love är precis hämtad av farfar & de skulle går & se på bio.. det regnar köttbullar.. så kul för love då han älskar att gå på bio.

Ikväll ska vi på våran obligatoriska söndagsmiddag hemma hos svärmor.. myspys.. så slipper man fixa med middag...

Opps opss... nu kom Ajaxen hem... städdax.. :-)

Hörs senare.. kram

3 kommentarer:

  1. Kul att du är nöjd med träffen!

    SvaraRadera
  2. Nöjd!!???
    Haha det är ju bara förnamnet... det var supertrevligt... hihihi längtar ännu mer till Facett nu ;-)
    Verkligen synd att du inte kan hänga på då..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Visst var det trevligt,längtar oxå till facett, ska bli sjukt skoj!

    SvaraRadera