torsdag 11 februari 2010

Jaha & här sitter jag...

Ja det är svårt det där med att komma isäng.. hihi
Har prismärkt massor med smycken nu ikväll då de vill att jag ska ta med dem till jobbet imorgon..
Först har det varit jobb som vanligt & efter det hämtning av sötisarna...
Igår var Noahs första dag på dagis på en vecka... allt so far so good.. men sen idag så ringde de från dagis till jobbet & sa att Noah hade bokstavligen talat somnat i frullen.. trött unge.. hihi så de undrade om han fick sova lite längre idag & visst får han det.. men shit vad mitt hjärta hoppade... en tanke var ju bara: att nu är han sjuk igen.. men icke.. bara lite tröttis.. :-)
Sen lurade jag med Ann på pärlshopping hos Marie som har Sirlig.. trevligt trevligt.. & Ann var ju inte svårövertalad till denna pärlshopping ;-)hittade en massa fint.. ligger bild nedanför på lite av det jag hittade + en del pärlor av de som Ann hade med sig till mig :-)
Nu kanske jag kan få ihop ett halsband eller två.. hihi
Näää.. nu väntar sängen & min sköna värmemadrass..
Natti natti.. hörs imorgon.. då är det ju fredag & MYSSSSSSSSSSS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar