onsdag 3 februari 2010

Nu kan det nästan inte bli värre.......

Fy satan vad jag gnäller just nu känner jag, men det är bara för mycket just nu...
Jag är hängig & allmänt nere, Love slog sig i ansiktet på dagis förra veckan när han ramlade så att dom ringde & vi fick åka till läkaren och idag så ringde dom igen & då var det Noahs tur & bli hämtad..... ögoninflamation... Jooo jag blir tokig snart.
Rusade från jobbet.. dom ringde kl 14 & jag slutade kl 15 så det var ingen fara.
Nu har jag precis tröstat en jätteledsen kille då han vaknade & kunde inte öppna ögat för all gegga... Gjort rent & fixat.. Imorgon är Viktor ledig så då får han vara hemma med honom & på fredag så blir det min tur.. spännade... det kommer att bli min första vabbdag någonsin. :-) Undra hur man gör... ?
Hihihih

Nä ni gott folk.. nu väntar sängen för min del.. är bokstavligen helt slut.. har gjort lite nya tårtbitar framför tv idag.. jag har nog snöat in på dessa små bakverk.. roligt är det & perfekt framför tv..

Natti natti... imorgon är en ny dag & förhoppningvis lite bättre än denna..

1 kommentar:

  1. FYYYYY, så himla jobbigt det är när det känns som om ALLT kommer på en o samma gång....JOBBIGT.
    Stackars lille sonen som är sjuk. Krya på honom!

    Kram, anette

    SvaraRadera