lördag 13 februari 2010

Härliga lördag

Idag har det varit en toppenbra dag än så länge.. har fått MASSOR gjort.
Först gick jag upp med kidsen & myste till barnpogram på tv.. sen plockat massaor med saker som ligger ÖVERALLT i lägenheten, vikt tvätt + hängt nya tvättar, bakat bullar och muffins med barnen, något som uppskattades mycket. Sen lite lunch intag på det :-)
Efter det kom svärmor & hämtade Love för ett litet besök på Naturhistoriska museét ihop med farbror Nicklas.. Noah somnade nästan på stört efter att de hade gått & då har jag dansat med snabeldraken & moppen.. + dammat överallt så nu är det bara jag själv som känner mig som en skitig skurmopp.. hahah mjöl, deg & städdamm överallt.. In i duschen & sen är man som ny igen... ;-)
Visst har jag hunnit mycket???? Det innebär att det blir mammatid i kväll med gott samvete när Viktor kommer hem från jobbet, härligt..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar