torsdag 11 februari 2010

Morn morn

Sorry för den urusla uppdateringen de senaste dagarna, men Viktor skulle "bränna" ut våran dator & efter han hade trixat & fixat lite med den så ville den inte starta igen. Det var bara att åka iväg & köpa en ny hårddisk.. så nu har bytt både grafikkortet & hårddisken så nu ska den vara tipp topp igen :-)
Vi har så otroligt mycket skit i datorn så vi måste verkligen rensa & lägga upp i mappar & på den externa hårddisken, men det blir ett senare arbete.

Nu är barnen på dagis & äntligen så är BÅDA friska för tillfället.. peppar peppar... hoppas det håller i sig nu :-)
Själv har jag hunnit röja lite, plockat ur diskmaskinen + fyllt på den igen & laddat en maskintvätt.. nu väntar jobb för mig oxå. Idag slutar jag kl 15.. så skönt sen är det att hämta sötisarna & hem & lämna dom.. sen hade jag tänkt att åka in till Marie på Sirlig då hon har jätteREA i sin butik.. kanske man kan hitta nåt fynd. Vi fårse.. det e bara hoppas på att mina sötisar är på bra humör så jag kommer iväg fort.. hon har ju x-tra öppet till kl 21 idag..
Nån som vill med... sms mig då.. eller hojta till..

Nu väntar promenix till jobbet med underbara kids.. hejsvejs så länge...

2 kommentarer:

  1. Åh, så skönt att höra att barnen är friska nu, hoppas ni får sova lite bättre på nätterna nu oxå.

    Hittade du ngt fint hos Marie? KUL att bo så nära en shop....;)
    Kramis
    anette

    SvaraRadera
  2. Hej vännen..
    Ja det är skönt att det är ordnng i torpet igen hihi

    Hittade en del roligt... bild finns i bloggen.. sen fick jag en påse pärlor av Ann idag oxå som vi hade beställt.. så nu hoppas jag min inspiration kommer tbx igen.
    Hoppas allt e ok med dig. Tänkte på dig igår då det måste ha varit en jobbig dag och även den närmsta framtiden.. <3
    Kram kram vännen

    SvaraRadera