söndag 21 mars 2010

Säger här med upp bekantskapen med gud..

Som ni har märkt så har jag varit frånvarande ett litet tag.. det beror på lite olika saker.. först & främst att det har hänt saker i mitt liv som jag har fått sätt förre allt annat + att tiden inte alltid räcker till..
Alla har vi våra sorger & stunder med glädje här i livet.. idag är det en dag med mycket sorg.

En av mina vänner och en kär gamal arbetskollega har idag mist sin livskamrat. Allt såg underbart ut, men slogs sönder på några sekunder.
Mina tankar går till henne idag då hon fick dödbudet idag. Kan aldrig föreställa mig hur det kan kännas då polis & alla letat och inte funnit honom förrens två dagar senare och då död..
Så idag är det i sorgens tecken..

All kärlek till dig vännen och dina närmaste, tänker på dig & finner inga mer ord just nu mer än att jag nu har sagt upp min bekantskap med gud... om han finns så kan han dra åt helvetet, ja så känns det just nu iaf.. för hur kan detta annars vara möjligt.
Sen så ska jag påminna mig varje dag att inte gnälla över småsaker och verkligen börja uppskatta det jag har i mitt liv & runt omkring det.

Kärlek till er alla och ta hand om era nära & kära... man vet aldrig vad framtiden har att komma med.

Kram på er & sänder alla mina tankar till dig Sophie i detta mörker.


2 kommentarer:

  1. Så fruktansvärt. :(
    Livet är så opålitligt, man ska ta tillvara på varje dag. Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen Karin.
    Jag kan bara hålla med dig. Men det är så otroligt fruktansvärt.
    Men precis som du skriver så ska man ta vara på allt i livet för man vet aldrig vad som händer..

    Kram på dig

    SvaraRadera