tisdag 30 mars 2010

Morn morn på er alla...
Idag har jag massa att göra, är nämligen själv med kidsen ikväll då Viktor har en spelning.
Imorgon direkt efter jobb/dagis så packar vi in i bilen & åker till Västervik för att fira påsk med min familj.
Så idag/kväll efter jobbet så står det på schemat att packa allt som ska med, underhålla barnen så gott det går, göra de sista smyckesbeställningarna som ska med ner för leverans så det finns en del att göra :-)
Men först så ska jag till jobbet & ha en bra dag med alla underbara kollegor & självklart barnen. Idag är det utflykt till skogen.. härligt :-)

Ni som föjer körslaget såg att Team Rongedal höll på att åka ut, inte kul då min vän Jolin gör smycken till den kören. Så hjälp kören att vara kvar ända till finalen & ring & rösta på lördag. Jättefina smycken som även går att köpa här så in & kika om ni hittar något fint. Eftersom körens färg är turkost så finns det mycket fint nu till sommaren..

Heja heja Jolin, jag håller iaf tummarna att ni kommer ända till finalen.
Puss & kram på dig vännen...

Nu väntar jobbet... hej svejs så länge..

1 kommentar:

  1. Heja dig, Liselottan!!!!!!!!
    Jag ska posta paketet till dig idag, men kanske vill du ha det ner till Västervik istället?
    Kram på dig gulliga du!
    (Du har min röst i cyberpysslet, bara så att du vet ;-) )

    SvaraRadera