måndag 15 mars 2010

Ny vecka & massa att göra....

Ny vecka nu & det är bara att inse att helgerna går rasande fort.. :-)
Denna vecka är det ganska mycket som ska hinna med.. imorgon har vi APT-möte på jobbet men som tur är så V ledig imorgon så han kan hämta sötisarna på dagis.. På lördag har jag en smyckesvisning hemma hos Nicole i Gustavsberg.. ska bli mysigt att träffa alla härliga tjejer.. Sen en kväll så ska jag försöka hinna med min vän Sofia för lite fika & Mys..
På fredag har vi kickoff med jobbet & vi ska åka gocart & sen middag efter det-- ska bli superkul.. men nu väntar jobb hela denna vecka.. tur att man tycker om sitt jobb hihihi

Sänder oxå över ett stort GRATTIS till min kära vän Jolin som fyller år idag.. Hipp hipp hurra vännen ..

Kram på er alla.. nu ska jag bege mig mot jobbet i solen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar