söndag 7 mars 2010

Lite shopping i helgen..

Jag & Love var ju igår på en liten utflykt till Skärholmen.. vi hittade två nya spel till Love som han fick välja till sitt Wii spel & sen hittade vi lite annat smått & gott...
Hade fått pengar av mina kära föräldrar nu när de var uppe sist som skulle gå till barnen... hihii
Love behövde ett par allväderstövlar nu när det är lite slaskigt... även om han har Viking Goretex annars så står inte dom emot vänta & det hittade vi där.. helt perfekta.. Love hittade oxå ett par skitcoola vårdojjor som han oxå fick.. :-)

Sen hittade jag helt nyinkommna kläder på LINDEX som gick att matcha & mixa hur som helst... det blev en del i den sireien då nästan alla kläder föll mig i smaken & var lite turkosa ;-)
Sen fick Love välja själv en tröja & det blev den med dödskallar på & sen valde han en till Lillbror med mussepigg på.. sötis som tänker på brosan.. Hihiii

Skickar med en liten bild på det vi shoppade... tjhooo & TACK snälla mamma & pappa..



2 kommentarer:

  1. Ja absolut.... en av de saker jag verkligen ÄLSKAR här i livet på alla nivåer.. hihii
    Kram

    SvaraRadera