fredag 5 mars 2010

Fredagkväll & underbart

Äntligen fredag... sååå mysigt & vad vi har längtat efter denna helg.. efter sjukdom efter sjukdom & födelsefirande med släkt & vänner så ska vi bara ta det lugnt denna helg.. eller lugnt & lugnt.. sånt som vi vill göra & inte stressa med massor..
Imorgon har jag bestämt att Love & jag ska åka på egen utflykt på morgonen.. vi behöver lite tid tillsammans utan Noah.. :-) Han får stanna hemma med Viktor..
Sen väntas det lunch hemma hos familjen Palitz & sen Tacomiddag här hemma på kvällen. Love har önskat sig tacos hur länge som helst så nu ska han få det.

På söndag ska vi träffa en dagiskompis till Love + familj på dan & leka lite.. ska bli mysigt då både Sofia & jag har börjat jobba så vi ses sällan nu.. sen ska vi till underbara svärmor för söndagmiddag ;-) Härligt...
Ganska fullspäckad helg & så ska vi klämma in storhandling oxå... :-)

Viktor är iväg på party & jag är ensam hemma med sötisarna.. har gjort lite smycken till den vår/sommarkollektion som ska till Göteborg nu i veckan.. hoppas jag får lite tid till det imorgon oxå..

Nu ska jag hoppa ner i sängen för det är min tidiga morgon imorgon & Viktors sovmorgon.. hahah jag sparar min tills på söndag.. känns bättre att göra det tråkiga först & spara det bästa till sist...

Natti natti alla..

1 kommentar:

  1. Vadå Göteborg??? Håll dig på din sida av sverige, Göteborg är min och Malwans (pärlguiden)
    haha, haha

    SvaraRadera