söndag 21 november 2010

Söndag & mental förberedelser på hög nivå.

Idag är en mys/soft dag här hemma hos oss, blir inte mycket gjort precis.
Imorgon är det den stora dagen då jag ska göra min koloskopiundersökning, usch & fy säger jag.
Det är verkligen inget jag ser fram emot men men det måste göras.
Det känns som om jag har gjort det värsta redan & det är det fruktansvärda gastroskopin fy faan säger jag rent ut. OM det skulle bli att jag nån gång i mitt liv måste göra den igen då får söva mig. Det var efter Loves förlossning det absolut värsta jag har varit med om.
Så imorgon hoppas jag att det inte blir riktigt så ruskigt.
Så snart ska jag och det mysiga laxeringsmedlet bli riktiga kompisar, 2 liter mellan 15-16 & sen 2 l till mellan 19-20 ja herrgud.. det e bara & hoppas att jag inte kräks.
Resten av den soft familj ska till svärmor på härlig söndagmiddag & själv får jag dricka laxeringsmedel tills det sprutar ur öronen... jag BITTER.. näää inte alls.

Men imorgon kl 10.00 så är det över.. sen är det bara att vänta på att läkaren ska ringa den 15 december så får vi se vad som händer... jag är iaf nästan säker på att det blir operation iaf.

Nu ska jag gå & mysa med mina barn innan de åker iväg & lämnar mig själv till mitt öde ;-)

Kram på er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar