måndag 8 november 2010

Härlig ny vecka...

Jaha.. idag är det e ny vecka.. härligt.. eller?
Jo det är det, det är bara det att jag tycker att helgerna går sååå fort. Men denna vecka är en kort vecka då jag är ledig på fredag.
Ska ju göra min gastroskopi på fredag & jag fick en sån konstig tid så det blir att vara ledig hela dagen.
Sen om allt går som det ska så åker vi till Ullared på fredagnatt :-) wiiiieeee vad kul om det nu blir så. Det e Kathrin & jag på jobbet som ska åka, här ska det handlas julklappar ;-)

I helgen som har varit så har jag O Ann varit på symässa i Älvsjö & shoppat lite nytt, många pärlbutiker var på plats.
Sen lördagkväll så rymde jag hemifrån till Ann & vi pärlade & snackade skit.. härligt att få komma bort lite & tänka på lite annat.

Nu väntar jobbet & set ser skitkallt ute .. usch. Men men det e bara & klä på sig & hoppas att man inte fryser ihjäl :-)
På onsdag så har vi APT + avdelningsmöte oxå så en jobbkväll blir det oxå.
Ha en toppen dag alla..
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar