måndag 22 november 2010

Äntligen är det ÖVER!!!!

Vaknade kl 06 & kom knappt upp ur sängen helt matt efter gårdagens möte med Laxabonen.
Men det var en pärs att duscha & ta på sig kläderna .. kände mig som en urvriden disktrasa & yr som attans i bollen. Med en stark viljekraft så tog jag mig till tunnelbannan.

Nu är jag hemkommen från sjukhuset.. åhhhh så gulliga dom var mot mig.
Jag har fruktansvärt ont i huvudet men det är väl för jag har varit så nervös inför detta + att det är lite vätskebrist.
Men när jag kom dit imorse så kom en ganska ung kille & visa in mig på ett rum.. & där höll jag på att dööö av garv, för på sängen så låg det ombytte till mig.. OMG vilket ombytte.. något som liknade ett par kalsonger + en nattskjorta + ett par vita strumpor.
Allt var märkt med landstinget & 90-100kg Hahaha.. jag som väger 60kg kan ju tänka er hur det såg ut.. ja ja det var ju ingen skönhetstävling precis. Tog kort på "kalsongerna", ska lägga ut dom senare ;-) Fick en liten känsla av att vara på BB igen & föda mitt tredje barn.
Sen var det bara upp på bristen & sen igång... men det gjorde för ont så då fick jag smärtstillande genom en kanyl i armen. Åhh vad underbart... det snurrade i skallen som om du hade druckit snurredricka till frulle. Det är nog inte för inte att jag ALDRIG har provat några droger i mitt liv, fast jag har haft dom runt omkring hela tiden.. ;-) Nä jag skulle vara fast i träsket.. åhh vad härligt det är när det snurrar sådär & man känner lugnet komma hahhah jag är tokig.. ja vet.
Frågade efter lustgasen som hade sett fram emot så mycket, men tyvärr så är nu Ersta ett miljövänligt sjukhus & då har de tagit bort den.. stackars mig!!!
Men men överlag så gick det toppen när jag hade fått lite snurr snurr in i blodet.. detaljerna tänkte jag bespara er.
Min kära man kom & hämta mig så jag slapp sitta halvhög på tunnelbanan, gulle honom.
Nu lite vila innan mina underbara killar kommer hem från dagis... & imorgon är det jobb igen.. åhhh så jag har längtat att få gå dit.. >3

Men är det något du/ni undrar över så maila bara.

Kram på er...

5 kommentarer:

  1. Hoppas att allt gått bra och att du sen får bra resultat av detta och att dom göt nåt åt dina problem

    SvaraRadera
  2. fick du nåt besked där eller kommer det senare. vill gärna veta om du lider av något så jag kan kolla upp mig själv :-)

    SvaraRadera
  3. Åsa: Tack vännen.. det kommer snart & bli bra!!

    Syster: Det syntes INGET på skärmen & läkaren tyckte att jag har en av de finaste tarmarna han hade sett hahaha. Så det är nog ingen fara med dig. Men vi ska kolla vad proverna säger oxå.
    Det är nog "bara" min galla... eller det hoppas vi på nu :-)
    Puss & Kram

    SvaraRadera
  4. Läskigt det där... men tur att de kan se så mycket.

    SvaraRadera
  5. Okej skönt att det såg bra ut eller vad säger man ? :-)

    SvaraRadera