söndag 12 september 2010

Söndag eftermiddag

Tjhooo på er alla glada...
Här har det varit fullt ös från det att vi vaknade...:-)
Svärmor kom & hämtade oss kl 10.00 för en utflykt till Skillinge höstmarknad. Verkligen supermysigt. Fyndade ullstrumpor till barnen till i vinter som de kan ha på dagis. Skönt & mysigt för små fossingar. Hittade även den superbraiga salvan som är gjord på honung men nu i stor burk.. perfekt till nariga små läppar i vinter.. överlever inte en vinter utan den :-)
Sen var vi även & kollade in Herrängens höstmarknad på vägen hem.. mest för att säga hej till underbara Ann som stod där & sålde sina fina smycken. Det var mycket folk så jag hoppas hon har haft en kanondag med mycket försäljning..

Nu har jag blivit avsläppt hemma av svärmor för jag tänkte ta ett ryck med snabeldraken & fixa lite. Hon är såååå gullig så hon tog med sig barnen hem till sig så jag kan få städa ifred. Perfekt.
Viktor jobba till 17, sen hämtar han upp mig & då blir myspys söndagsmiddag hos svärmor & hemhämtning av barnen.
Nä nu måste jag sätta igång så det blir något gjort här hemma..

Hoppas ni andra har haft en lika trevlig söndag som jag & min barn har haft ;-)


1 kommentar: