onsdag 27 januari 2010

Onsdag morgon!

Godmorgon :-)
Idag är det en härlig dag, för när denna är slut så betyder det att halva veckan är gjord.. hihihi
Det känns bra med den nygamla bloggen så det e ju toppen & efter två timmars kämpande om hur man lägger till sin mobil till bloggen så lyckades jag helt själv igår. Så nu kan jag mobilblogga & det är ju kul.

Idag när Viktor skulle åka iväg med barnen till dagis så sa Love:
Mamma vänta jag måste bara säga en sak till dig.. vänta mamma, bara en sak...
Jag älskar dig massor... åhhhh vad det värmer i mitt mamma hjärta då.. älskade unge..
Nu ska jag försöka få lite gjort innan jag ska iväg till jobbet.

3 kommentarer:

  1. Jattemysig blogg o superfina smycken!!
    Kramar Pennie

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket tjejen... :-)
    Var inne hos dig oxå.. fina saker du gör.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Men GUUUUD va gulligt sagt!!!!!

    SvaraRadera