söndag 31 januari 2010

Nu är helgen snart slut

Åhhh, vad fort dessa helger går.. fy attans imorgon är det måndag igen..
Men det kännsok iaf eftersom jag trivs på jobbet & en av de som jag jobbar med ger mig så mycket varje dag, en riktigt bra pedagog. Jag lär mig massa nya saker varje dag och det är roligt. :-)
Idag så har vi faktiskt bara slappat barnen och jag. Viktor jobbar denna helg så han e nog hemma till 17 om vi har tur.
Barnen & jag har haft skapande verkstad här hemma, limma, klippa & måla. Riktigt kul när man kommer in i det. Nu sover Noah lite middag & jag har passat på & lackat fler tårtbitar & cupcakes hihihii , nu är dom på tork.
När Viktor kommer hem så tänkte jag att jag skulle åka en sväng till Ikea, behöver lite ljus & batterier sen så känner jag att det kan vara skönt & komma bort bara för ett litet tag :-
Nu ska jag hjälpa Love & sätta på Super Mario på Wii spelet, och har jag lite tur så sover Noah ett tag till så jag kan ta tag i pärlhörnan... eller iaf börja städa ..
Fortsatt trevlig dag alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar