lördag 30 januari 2010

Härliga lördagmorgon.

Morn morn..
Idag fick jag lite sovmorgon (kl 08.30) då jag igår var uppe kl 05 med Noah så jag var helt slut. Nu har Viktor åkt & jobbat & jag och barnen har precis ätit frulle. Om en liten stund ska vi bege oss till Loves kompis från dagis som har födelsedagskalas idag.
Det är Loves första lämna & gå kalas men jag tror nog det kommer & gå toppen. Under tiden de leker hela havet stormar så ska jag & Sofia (en av de andra mammorna) gå till fiket & fika med små killarna. Skönt för Love & vara själv på kalaset utan att bli terrad av sin lillebror.

Jag började med lite städning av pärlhörnan igår men då vaknade Noah (kl 22.30) så det var bara & lägga det åt sidan då det bara är mamma som gäller :-)
Sen insåg jag ganska snart att jag behöver mer förvaring, så det ska jag kolla efter i centrum idag & hoppas hitta nåt som passar.
Nä nu är det dax att göra oss lite snygga...
Hörs & störs lite senare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar