fredag 3 april 2009

Fredagsmys för hela slanten

Idag har det bara varit mys från morgon till kväll.
Noah och jag har myst hemma ovh fixat & trixat lite på dan idag. Sen är det ju Fredag vilket betyder att farfar hämtade Love på dagis något som han gör varje Fredag. Love blir superglad när det är någon annan än jag som hämtar, det blir väl lite mer spännade då kan jag tänka mig.. *s*
Efter dagis så åkte dom & handlade glass & sen kom dom hem, farfar skulle vidare så han stannade inte idag.
Sen gjorde vi pannkaksmiddig i kombination med blodpudding.. hehhehe men det funkade det med.
Sen Fredagsmys i soffan med saft till Love & salta pinnar. Hahah men det tog inte lång tid till Noah fattade att Love hade något annat i sin flaska än vatten. Smartkille...
Så idag har jag varit en dålig mamma så Noah fick smaka saft.. *s*
Sen var det lek på Loves rum ett litet tag men på Fredagar så är han sååååå trött efter veckan som var så vi flyttade ut i soffan istället & läste lite böcker.
Nu sover dom så gott men Noah höll ut till kl 21 idag så jag hoppas dom sover lite imorgon då det är min morgon & gå upp.
Viktor är iväg på Kickoff med jobbet & blir förmodligen sen, så ikväll är jag alldeles ensam vaken. Hade tänkt mig att sätta mig lite med mina pärlor men jag tror jag är lite för trött för det & börjar jag med det så kan jag lätt hålla på i några timmar.
Får se hur jag gör...
Fick förresten VG & MVG på de två senate kurserna jag har avslutat så det känner jag mig ganska nöjd med.
Ska försöka plugga lite nu i helgen så jag ligger lite före då vi ska åka bort över hela påsken & förmodligen blir det inget plugg alls då.
Imorgon ska vi på utflykt till Tekninska museet ute på Djurgården. Love verkligen älskar & åka dit då det finns massor med flygplan & bilar. Det blir förmodligen en liten lunch där oxå.
Sen imorgon kväll ska jag in till stan & äta middag med Elliz sen kanske det blir en öl eller två.. sen har jag SOVMORGON på Söndag... Mysigt!!!

Jo.. sen så har ju NOAH börjat gå.. hehhe riktigt duktig.. det började för en vecka sen & nu dom sista dagarna har det gått fort. Filmade honom innan och skickade till mamma & pappa.. vet tyvärr inte hur jag får in filmen här så ni andra får vänta & se honom live.
Nä, nu ska jag slänga mig i soffan tror jag med en kopp te.


Hemsida med unika handgjorda smycken:
http://www.zeijlondesign.se/index.html

1 kommentar:

  1. Familjenturkos liksom. Alla färgbilder är mer eller mindre turkosa.....hahahahah

    SvaraRadera