söndag 19 april 2009

19 April Söndag


Nu är helgen slut & en ny vecka väntar... vi har fått mycket gjort i helgen. Först så har vi fixat iordning våran ballkong så den luktar gott av såpa. Nu ska det bara planteras lite & mysa till det.
Igår gjorde vi våran första grillning ute på gården med våra mysiga grannar & barnen sprang omkring & hade hur kul som helst... efter det så åkte vi & handlade lördagsgodis & Love var överlycklig. Efter det en snabb sväng förbi farmor på en liten fika..
Till kvällsmat så fixade vi till lite kycklingfilér, bea, tomatsallad & pommes.. gott gott.. & sen ett glas vin till det.. Supermysigt.
Idag så har barnens farmor fyllt år så det har vi självklart firat... Det blev årets första grillning där med & det var super gott..
Viktor & barnen har även hunnit med en sväng till Tekniska museet idag så jag fick lite pluggtid här hemma. Så nu ikväll så har jag äntligen skickat in min uppgift som bara var drygt 1 v försenad, men men .. sen har jag ju oxå varit sjuk. Nu är det ny vecka & nya tag..
Imorgon ska Noah & jag gå till öppna förskolan.. kanske kanske så hinner vi baka på dan oxå.. har Lovat Viktor att baka gifflarna vi fick nere hos mina föräldrar i påskas.
Ja ja vi får se på vilket humör lillfisen är på imorgon..
Avslutar med en vällingbild & säger tack & gonatt... Hela familjen utom jag sover nu så jag ska oxå krypa ner & mysa..
Gonatt på er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar