onsdag 1 april 2009

1 April Onsdag

Idag är det den första April, undrar hur många aprilskämt man har hört idag men inte fattat det.. *s*
Dagen har varit lugn här hemma, Noah och jag har städat & plockat lite sen var det tänkt att vi skulle gå till Öpnna förskolan men Noahs sovtider har helt rubbats och jag tror han håller på att gå över och bara sova en gång per dag istället för två.
Så när vi skulle gå till Öpnna kl 13 så hande lilfisen ff inte sovit något än idag.
Men efter det så somnade han & sov i 1,5 timme nästan personligt rekord för honom.
Efter det så hämtade vi Love på dagis och gick till Vippanparken i det härliga vårvädret, Fika hade vi med oss oxxå så det kunde ju inte bli bättre. Loves dagiskompis följde oxå med och de lekte och stojade i ca 2,5 timme.. sen hem och fixa middag.
Eftersom vi var så länge i parken så kom vi hem samtidigt som Viktor så idag för en gång skull så fick han laga mat... såååå skönt.
Eftermiddagen så badade jag med grabbarna, sen somnade Love på stört kl 19.30 helt slut efter parken och dagis.
Noah höll ut till precis nyligen och nu när jag var och tittade till dem så upptäckte jag att Viktor och sover som ett litet barn *s*
Nä nu ska jag ta och uppdatera min hemsida lite med lite nya smycken och sen väntar lite plugg innan sängen.
Tjhoo ses imorgon.

Hemsida med unika handgjorda smycken:
http://www.zeijlondesign.se/index.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar