söndag 10 april 2011

Helgen som varit!

Hej på er allihopa!!
Nu har jag fått skäll av systeryster för att jag är så dålig på att uppdatera här :-)
Men nu ska det bli skärpning!
Helgen som varit har varit fylld med tandläkarbesök och kalas... Igår var det öppethus hos tandis & Noah skulle det för första gången.. det gick som en dans. Love fick oxå visa sina tänder & efter ett jättegap så vänder sig tandläkaren till mig och säger:
Ja mamman du har väl säkert sett att han redan har fått sina 6-års tänder....
Ehhhheee... näää säger jag & skäms som en hund.
Men fyra nya tänder har han iaf i munen & när dom kom har jag inte en aning om hihi... snacka om nollkoll..
Dessa tänder ska han ju ha hela livet så nu åker den stora tanborsten fram.
Love har hunnit med att vara på kalas hos kompisen Lheo och idag var han med farbror Nicklas på Skansen medans lillskit & jag var hemma & myste...
Helgen har varit som alltid alldeles för kort för jag är just nu inne i en trött period.. sover & sover men känner mig aldrig utvilad... men nu väntar badet & sen ska jag skicka ut Zeijlons Designs nyhetsbrev för April... sen blir det nog att nanna kudde...
Kram på er..


1 kommentar:

  1. Noel har tjatat ett tag om sina 6 årständer som är på väg upp och försökt visa ett antal ggr, så det är svårt att missa... Däremot har vi inte fått nån kallelse till tandläkaren än. Skumt, för de hade värsta jippot när Rasmus var 6 år...

    SvaraRadera