tisdag 19 april 2011

Buzzador Bifiform Balance

Jag har fått äran att vara en av många testpersoner som ska prova Bifiform Balance genom Buzzador där jag är medlem och får många spännade saker att prova.
Intresset var stort att prova Bifiform Balance bland mina vänner, bla så fick Joanna som bor i södra halvan en burk att prova när vi sågs på en av Sveriges största pärlträffar.
Väntar med spänt att få höra hennes resultat efter att provat denna produkt.
Även buzzat med min mamma och hennes bekant fick varsin burk. Eftersom detta är en produkt som man ska äta ett tag innan effekt kommer så hoppas jag att snart få feedback på hur produkten har funkat på dem.
Är du oxå nyfiken på hur du blir en buzzador så klicka HÄR eller på bilden för att komma till deras hemsida där du kan läsa mer.


Jag har själv haft en orolig mage och jag tycker efter en tids användning att den har blivit lugnare och mycket mindre uppblåst efter att jag har tagit dessa tabletter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar