lördag 28 mars 2009

Pigga barn!!!

Godmorgon alla morgonpigga.
Idag vaknade detta hem kl 05, men det var lillfisen som vaknade då. Som tur var så kunde jag få honom att somna om ett litet tag iaf. Kl 06 vaknade Love och med sin vanliga ramsa:
Mamma gå upp nu, det är ju morgon nu det är jätteljust ute... heheh ja herregud hur ska det i sommar när det är ljust ute mest hela tiden.
Så det var ju bara att gå upp och så fort Love vaknar så vaknar ju Noah oxå, för då kan man ju absolut inte sova längre.. *s*
Så nu har vi läst bok, tittat på barnpogram & myst. Nu somnade Noah om en liten sväng & när han vaknar igen så är det väckning av Viktor som har sin sovmorgon idag & långfrulle med hela familjen.
Senare idag så ska farmor låna Love en sväng & de ska ut på utflykt. jag själv ska försöka att läsa lite så jag inte kommer efter i skolan. Bättre att ligga lite förre än efter har jag kommit på. Men hur jag än gör så får man iaf sitta dygnet runt sista dagarna.. *s* Jaja bara man gör sitt bästa.

Ikväll ska hem till några vänner på en liten tjejkväll. Det ska bli supermysigt.. lite vin, mycket trevligt sällskap & massor med pärlor.
Jag tror det blir en liten paus & titta på Robinsson då Lisa verkligen ville se det ;-)
Men som sagt.. det ska bli supermysigt.

Imorgon ska vi på barnkalas på Trollskogen i Skärholmen. Det ser Love fram emot jättemycket.
Det är Loves kompis Thea som fyller år.. så Hipp hipp hurra för Thea.


Hemsida med unika handgjorda smycken:
www.zeijlondesign.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar