lördag 7 januari 2012

Spa i Estland!

Som några av er vet så var jag med min mamma, syster o moster i Estland 1 v i början av December!
Helt kort i gott så var det helt underbart.. Avkoppling o massor av olika behandlingar..
Här kommer lite bilder från våran spa-vecka tillsammans :-)




Mitt schema för alla mina behandlingar.




Jag i saltkammaren




Ört och pärbad väntar.. Jag fick med tallbarrsolja i, det skulle vara bra för spända muskler.




Syster yster i rymdskepps korridoren, lägg märke till alla bilder på väggen. Istället för text så har dom valt att ha bilder ist då det pratas ca 15 olika språk!




En del av det som shoppades i Estland och som fick följa med hem ;-) Det blev en hel del hihi!




Vi var även inne i Pärnu några kvällar och åt på restaurang då sis och jag inte riktigt kom överens med den Estländska husmanskosten ;-)

Kram Liselott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar