onsdag 21 april 2010

Längesen nu :-)

Nu har det gått ett tag sen jag skrev nåt här... ajabaja på mig. Men till mitt försvar så har det var otroligt mycket just nu omkring
mig/oss.

På fredag är den efterlängtade dagen med STORT D här, jag ska nämligen åka på pärlträff över helgen & bo på hotell, härligt. Jag kunde inte förlja med förra året så detta har jag nu suktat över ett år & nu är dagen kommen. Ska bli så underbart & träffa alla tjejer som man på nåt sätt har kontakt med nästan dagligen över nätet som tyvärr har blivit min stora kanal ut till mina vänner då man har knappt med tid till att verkligen träffas.

Nytt för iår är att på lördagen så är det öppet för alla mellan 10-17 så varmt välkommen.'Klicka på bilden för mer info.
Hoppas vi ses i helgen.. Nu väntar jobbet... hej så länge




1 kommentar:

  1. Ibland tar man lite längre tid emellan inläggen bara, det är helt OK, man kan ju inte alltid ligga på topp! Tråkigt nog ska jag inte på facett, det hade varit så skoj att träffas IRL. Kanske nästa gång!?! Jag ska till Stockholm dock och får jag chansen så åker jag ut på lördag och spanar lite!

    SvaraRadera